Winkelwagen
SMART. Klantcontact

SMART. Klantcontact neemt voor jou de telefoon op

Alle therapeuten staan met hun handen vol, dus elk telefoontje opnemen is geen optie en ook de mailbox stroomt tijdens een werkdag langzaam vol met vragen van patiënten. Toch wil elke patiënt het liefste zo snel mogelijk antwoord, want zij zijn de gene met de fysieke ongemakken en kunnen niet vrijuit bewegen, maar hoe zorg je er voor dat deze patiënten allemaal netjes te woord worden gestaan? Hoe snel kan een patiënt terecht in jouw praktijk en wie beantwoord de aanvragen voor een nieuwe afspraak?

Een nieuwe medewerker aannemen om de telefoon op te nemen en deze administratieve werkzaamheden op zich te nemen is niet altijd een optie. Er is niet genoeg budget voor nog een medewerker erbij of er is gewoon niet genoeg werk voor een fulltime medewerker om 5 dagen bezig te zijn, maar nog altijd moet de telefoon opgenomen worden. SMART. Klantcontact biedt de oplossing!

De flexibele extra collega

SMART. biedt jouw praktijk een flexibele “extra” collega die jij als praktijkhouder in kan zetten naar wens. SMART. vangt al het eerste contact met jouw patiënten op, neemt de telefoon voor je op, beantwoord de mails en waar nodig plannen zij afspraken voor je in. Is de vraag te ingewikkeld? Dan schakelt SMART. de vraag door naar de fysiotherapeut. Op deze manier weet de patiënt waar zij aan toe is en kan de fysiotherapeut de vraag beantwoorden wanneer deze even zijn handen vrij heeft.

Drukke momenten opvangen?

De flexibele diensten van SMART. geven je de mogelijkheid om het drukke moment op te vangen. Is op woensdag de telefoniste vrij? SMART. beantwoord op woensdag jouw inkomende oproepen. Niet alleen bij structurele personeelsprobleem helpt SMART., maar ook bij een plotseling te kort. Denk bijvoorbeeld aan een zieke collega. Ook dan is SMART er voor jouw praktijk en zullen ze werk voor je uit handen nemen.

De service van SMART. Klantcontact

Met de SMART. Telefoonservice vergroot je jouw bereikbaarheid en zorg je dat (potentiële) patiënten en relaties snel en professioneel te woord worden gestaan. Telefoontjes worden beantwoord naar de cultuur binnen jouw praktijk: zeg jij “u” tegen je patiënten dan doet SMART. Klantcontact dat ook.

Met de extra opties: SMART. Emaildienst en SMART. Afspraakbeheer biedt SMART. Klantcontact jou een extra helpende hand in de praktijk. Zo plant SMART. Afspraakbeheer nieuwe afspraken in, in jouw agenda systeem en biedt SMART de mogelijkheid om je patiënten binnen 24 uur geholpen te hebben in geval van nood.

Met SMART. Emaildienst word je na een lange werkdag niet verrast door een overvol postvak in, SMART categoriseert de inkomende mails, beoordeeld welke mails een hoge prioriteit hebben en kan in combinatie met SMART. Afspraakbeheer ook aanvragen die per mail gedaan worden verwerken en inplannen.

Meer lezen over SMART. Klantcontact? Bekijk onze informatiepagina of vraag direct een offerte aan.

Meer blogs lezen? Bekijk hier onze blogpagina

Geef een reactie
Beoordeeld met een 8,8
Altijd 14 dagen bedenktijd!

Eenvoudig retourneren

Standaard 2 jaar garantie!

Op alle producten

Meer dan 30 jaar ervaring!

Onze specialisten helpen u graag